Een EU-VN vredesmacht in de Westbank en Gaza??

Mark Giebels mark.giebels at GMAIL.COM
Tue Sep 19 21:48:08 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Heel wat beren op de weg inderdaad Karst. Maar wie weet, als die
nieuwe palestijnse regering wat wordt en de EU er actief steun aan
gaat geven, als de politieke leiding van Hamas er dan alsnog in slaagt
de militaire leiders buitenspel te zetten, als die de door de EU
geleide missie in Libanon slaagt, en als de Israelische bevolking na
het Libanonfiasco het failliet van de politiek van gewelddadige
repressie in gaat zien. Wie weet waar het dan toe kan leiden...

Groeten,
Mark Giebels