Peilingen De Hond 17 september

Ger gmw.arts at HOME.NL
Mon Sep 18 08:27:39 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ziet het er echt zo slecht uit of beschouwen we zelfs nu dit maar als
peilingen?
D66 verdwijnt of wordt een partijtje in de marge met 1 of 2 zeteltjes. Het
(concept)programma doet er dus niks aan af, maar het wordt een afrekening
van de afgelopen jaren. Niet zo raar toch? Mensen hebben de afgelopen jaren
alleen maar ingeleverd. Meer dan 100.000 gezinnen onder de armoedegrens
erbij, meer voedselbanken en zelfs nu kledingbanken.
Ja maar, de economie trekt aan roepen ze in koor nu. Wat merkt daar de
kleine man in de straat van voor 22 november? En aan wie lag of ligt dat,
toch niet aan Balkenende zeker.
Bv, de WW beperken om mensen van baan naar baan te leiden. Dat zou kunnen
maar je zorgt dan eerst voor alternatief werk natuurlijk.Dat is er niet en
als het er komt geven we het af aan Oost-Europesen. Er worden zelfs mensen
van hun recreatieplek vejagen om Polen te huisvesten. (zie mijn stukje over
Arcen, op verzoek van de overheid hoor).
Ik heb mijn stem wel bepaalt maar ik denk velen nog niet of niet voor D66.

Ger