Liberaal Democratische Partij - best interessant!

Henk Elegeert HmjE at HOME.NL
Fri Sep 15 11:39:09 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Hein van Meeteren wrote:
> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Snap ik, Hein.

Het betrof Marcel hier die op belachelijke
kwalificatie: Ik citeer Marc-a "('het advies van de
StemAdviesCommissie was volstrekt helder: ik ben
ongeschikt. Ik heb mij teruggetrokken als
kandidaat')", reageerde. Je verwacht in eigen nest
(D66) geen koekkoeksjong (lees:StemAdviesCommissie),
toch?

Erg jammer voor Marcel dat hij tot die conclusie is
gekomen.

Was het Fritz niet die eerder ook al een dergelijk
type ervaring had opgedaan met het koekkoeksjong van
D66?

Ook hebben we het hier eerder besproken dat zo'n
koekkoeksjong niet past binnen D66.

Precies. Gaan voor die banaan. :)

Ik kan je helemaal volgen. Dat kun je niet van
iedereen hier zeggen, wel? ;)

> Sorry, woordje weggevallen....moet zijn: (1e zin): maar NIET zo
> vanzelfsprekend als het lijkt....

"Te respecteren, maar zo vanzelfsprekend als het
lijkt (zei ik ook tegen Lentink) 'is het niet'", had
ik er van gemaakt. ;) Immers ....  enzo...

Henk Elegeert