Liberaal Democratische Partij - best interessant!

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Fri Sep 15 10:43:14 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Henk Elegeert wrote:

>>  als kandidaat').
>
> Ik heb mij teruggetrokken
>
> Jammer, maar begrijpelijk.

Te respecteren, maar zo vanzelfsprekend als het lijkt (zei ik ook tegen
Lentink).. Want je stelt je kandidaat aan de LEDEN en die hebben het
voor het zeggen. Daar kan geen kliek of SAC tegenop. Ik blijf daarom
gewoon verkiesbaar, via de alfabetische lijst, en Pechtold kan
hoogspringen en laagspringen, hij krijgt me niet van die alfabetische
lijst af. Pas als de* leden* hebben gesproken trek ik mijn conclusies
(niet dat ik me enige illusie maak, maar ik had redelijk wat stemmen bij
de lijsttrekkersverkiezing en er waren mensen die zeiden: en nu
doorzetten he, ik reken op je, en die laat ik niet in de steek. Ik
blijf,  als is het maar om dat éne lid dat op me wil stemmen...).