Standpunt t.a.v. Liberaal Democratische Partij en D66

w.t. jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Thu Sep 14 22:03:36 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Hein,

Houd me ten goede, het zal cynisch zijn en ik slaap inderdaad zacht en goed
(dank je!) maar het enige consistente in je politieke lijn vanaf de Groenen
dat ik kan bespeuren is je wens Tweede Kamerlid te worden en dat je daarbij
een constante queeste houdt naar het juiste vehikel hierbij. De SAC van
Wijers (je zou het ook anders kunnen spellen, maar dat is niet mijn
bedoeling, integendeel) plaatste je verkiesbaar, gezien de toenmalige
uitslag, de leden helaas net niet. Daarna vervolgde je je queeste.
Dat maakt dat ik jouw, en ook Kai's kritische betoog over het functioneren
van D66 en haar huidige positie op de politieke landkaart met belangstelling
volg, maar wel met enig wantrouwen in de wenkbrauwen.

Groet,

Tjerk