Liberaal Democratische Partij

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Wed Sep 13 23:37:37 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Adrie van den Berg wrote:

>Hein,
>Betekent dit nu dat het geen zin heeft om jou als nummer 1 op mijn lijst te
>zetten

Luister, ik ben aan het onderzoeken. Ik heb drie uur met die Sammy
zitten praten, het is een fatsoenlijke kerel. Dat manifest deugt. Als
startpunt, niet als definitieve  grondwet. Maar voor nu is het
bruikbaar. Die man heeft z'n hart op de juiste plek en is geen doorsnee
glibberglibber politicus waarvan D66 er teveel heeft. Maar ik ben
liberaal democraat, ik ben vrijzinnig. Ik sta nog steeds verkiesbaar
voor D66-leden voor de lijst. Het risico is dat je op iemand stemt die
een keus gaat maken dat  hij z'n gedrevenheid elders beter kwijt kan.
Meer kan ik je niet zeggen.
Ik twijfel, ik twijfel écht, en ik hoop dat me dat gegund wordt.