Gezocht: Het lijdend voorwerp van Nummer Twee

Wed Sep 13 12:53:57 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Henk van Lingen <henk at VANLINGEN.NET> over mijn voornemen slechts drie
 stemmen uit te brengen (gelukkig nog niets gedaan),
>Volgens mij mag dat niet, het maakt althans je biljet ongeldig. Ik heb
>die blaadjes gisteren ook ontvangen en herinner me dat je minstens 10
>of 15 namen moet noemen?

 Goed dat je dat zegt... ik ging meteen op Internet kijken op zoek naar
 het smoelenboek. Dat stembiljet heb ik eerlijk gezegd nog niet ingekeken.

>zijn er ook onverkiesbaren om je lijstje mee af te vullen?

 Slim !

 Dat is inderdaad een manier om die voorgefabriceerde lijst af te schieten.
 In elk geval moet daar Filemon Wesselink als hoogste op (die heeft de zaak
 opgelicht, de schattebout is ook kandidaat-kamerlid voor GroenLinks en de
 SP, en is daarom alsnog verwijderd). Duco Bodes (kan goed luisteren) zie
 ik ook helemaal zitten.  :-)

 Marc Fluks