Back in town

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Wed Sep 13 00:02:01 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dierbare lijsters, na een waanzinnig avontuur op Cuba ben ik terug in
Nederland en terug in de politieke realiteit van onze kleigronden.
Pechtold inmiddels als eenmansfractie gepeild, da's bizar.
Een nieuwe partij die liberaal democraten heet is opgericht (heb
inmiddels contact met ze).
Zelf sta ik niet op de d66 lijst van de sac, het zij zo. (Het gesprek
was een vreemde ervaring...). Geeft rust.
Met mij gaat het voorts uitstekend, een nieuw seizoen voor mijn bedrijf
lacht me toe en ik voel me, als functieloze liberaal democraat zo vrij
als een vogeltje.
Inmiddels gaat het salsa dansen me uitstekend af.
Zijn er nog vragen?

Liefs  van uw lijstgenoot Hein