beetje opgelost > Re: Persbericht D66 inzake verkiezingsprogramma

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Mon Sep 11 07:58:46 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Feministische vrouwen, Elma? Inderdaad, verschrikkelijk. Die maken dit
forum somtijds onleesbaar zonder dat ze een toets hoeven aan te raken. Dat
zijn dus kennelijk heksen, telepatisch, bovennatuurlijk etc. Zou het kwaad
verdwijnen als we een openbare verbranding van het GL-verkiezingsprogramma
zouden organiseren in de tuin van Pechvogel?
hv,u
------