Stemadvies

Martijn Meijering mmeijeri at XS4ALL.NL
Sat Sep 9 00:38:17 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> Nog even over dat stemadvies doorzeuren. Begrijpt er iemand waarom er
> op de bovenste vier (verkiesbare) plaatsen (en dan reken ik Bert ook
> maar even mee) slechts economen staan die ook nog eens allemaal
> ambtenaar zijn?

Volgens mij zit er maar 1 econoom bij, Mark Sanders. En volgens mij kan
D'66 wel wat meer economen gebruiken. Bert Bakker is dan misschien geen
econoom maar zover ik kan beoordelen zeer goed op de hoogte. Dat er veel
ambtenaren tussen zitten, ja daar word ik ook niet vrolijk van.

> Ik denk wel te weten waarom, maar hopelijk komt er iemand met een
> geloofwaardige positievere uitleg....

Wat denk jij dan dat de reden is en waarom ben je daar niet blij mee?