flexibele arbeidsmarkt?

Henk Elegeert HmjE at HOME.NL
Fri Sep 8 20:26:57 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Elma,

Zou je eens een eind willen maken aan je
belachelijke spelletjes?

Om 18:33 heb ik je al persoonlijk een e-mail doen
toekomen waarop jij om 18:47 alsnog een zelfde
reactie naar deze lijst toestuurt.

Goed, dan de reactie zoals ik die je ook al prive
heb doen toekomen:

Elma,

Ik wens niet langer lastig gevallen te worden op
mijn prive (e-mail)adres door dit type van berichten.

Mijn deelname betreft de D66 E-maillijst en daar
voer ik de discussie en verwacht dat ook van
anderen. Ik sta niet open voor prive e-mailtjes van
welke van de (lijst)leden ook. Of slechts in
incidentele gevallen, en dan tevens en/of op mijn
voorwaarden.

De belachelijke beschuldigen aan mijn adres wijs ik
volstrekt van de hand. Ik zal niet schromen deze
mail, mocht zulks nodig blijken, met anderen (of de
lijst) te delen. Ze zijn werkelijk te belachelijk
voor woorden.

Ik behoud me bovendien het recht voor verder te
handelen (eventueel in overleg met anderen) zoals
mij goeddunkt. E.e.a. geldt uiteraard ook de eerder
prive ontvangen berichten.

Met vriendelijke groet,
Henk Elegeert