flexibele arbeidsmarkt?

Elma Ouwehand e.ouwehand1 at CHELLO.NL
Fri Sep 8 18:47:37 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Op 8-sep-2006, om 14:08 heeft Henk Elegeert het volgende geschreven:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

henk e:

> Straks niet zeggen dat je er niet toe uitgenodigd bent he !!!

ik ben wel uitgenodigd, maar ik voel me niet uitgenodigd
er is een verschil

henk e:

> Het duurt een eeuwigheid voor ze

de TK fractie?
de GL lijst?
de lokale afdeling?
wie bedoel je?

> überhaupt er aan beginnen en altijd onder voorwaarden die niet te
> beinvloeden zijn. Het kan nog wel even gaan duren.

misschien wel henk e.

> Nou nee, je gaat er zelf boven op zitten, en bedenkt vervolgens
> allerlei smoesjes.

ik ben in mijn leven gelukkig heel weinig gepest, maar ik herken het
wel als het gebeurt. :(
en pesten, dat is wat jij mij hier op de lijst doet :((
ik wil dat niet

> Ik mag hopen dat deze lijst dergelijke nonsens verder bespaart blijft.

als je veel bijval krijgt dan unsub ik wel henk e

gr elma, die eventueel best wat wil mailen over de flexibele
arbeidsmarkt, als ik het idee heb dat het serieus gelezen wordt.