flexibele arbeidsmarkt?

Henk Elegeert HmjE at HOME.NL
Fri Sep 8 14:08:54 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Elma Ouwehand wrote:

> Op 8-sep-2006, om 12:47 heeft Henk Elegeert het volgende geschreven:

> misschien straks?

Straks niet zeggen dat je er niet toe uitgenodigd
bent he !!!

> doet ger ook niet, ger hè? ;)

> wat weet jij daarvan?

Het duurt een eeuwigheid voor ze überhaupt er aan
beginnen en altijd onder voorwaarden die niet te
beinvloeden zijn. Het kan nog wel even gaan duren.

> ik heb geen vraag aan tjerk
> tjerk had een vraag aan ons

> dat mocht en mag hij aldoor hoor
> hij hoefde niet per se van mij als hij daar geen zin in had.

Smoesjes hoor, Ger. :) Die uitspraak alleen al; 'hij
hoefde niet per se van mij'!!!

> ik heb ideeën zat, maar ik ben voorzichtig geworden waar ik wat zeg
> tegen wie.
> en hier en nu voel ik me niet echt uitgenodigd henk
> jammer hè? ;)

Nou nee, je gaat er zelf boven op zitten, en bedenkt
vervolgens allerlei smoesjes.

Zo wordt er in de GL kringen altijd
'gediscussieerd', toch?

Chatboxen bieden overigens ook ruimte voor
dergelijke .....

Ik mag hopen dat deze lijst dergelijke nonsens
verder bespaart blijft.

Henk Elegeert