Bush geeft het eindelijk toe

Elma Ouwehand e.ouwehand1 at CHELLO.NL
Fri Sep 8 07:14:54 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Op 8-sep-2006, om 2:38 heeft Kaj het volgende geschreven:

> Duik Google in en herlees de
> berichten over deze kwestie van het afgelopen jaar en het patroon
> wordt
> heel, heel duidelijk.

de informatie op internet is zo manipuleerbaar
zonder mogelijkheden om het voor mezelf te checken vertrouw ik het
nooit meteen
ik vertrouw (journalisten van) the guardian wel
die hebben een goede naam te verliezen, worden heel kritisch gelezen.

wat zegt dat dan precies kaj?

gr elma