Nummer Twee

Thu Sep 7 15:28:56 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Kaj Leers <mail at KAJLEERS.NL>,
>Het valt wel weer op he... Ageeth is een dame en dus valt Fluks haar aan.

 Eerlijk gezegd zat ik te kijken welke websites van welke kandidaten op
 naam van de kandidaat zelf staan. Zo kwam ik op de site van Ageeth
 Telleman. Daar staat dus taal die opvallend erger is dan die van LvdL
 (en LvdL slaat in regel geen wartaal uit).

 Dat zijn overigens deze,
    http://www.ageethtelleman.nl
    http://www.arthurvanbuitenen.nl
    http://www.constantijndolmans.nl
    http://www.henkbeerten.nl
    http://www.janzelle.nl
    http://www.kajsaollongren.nl
    http://www.maromayoubi.nl
    http://www.pechtold.nl
    http://www.roelofvannetten.nl
    http://www.salimabelhaj.nl
 alle andere websites staan op naam van D66.

 Ik vrees, Kaj, dat je spoken ziet. Om de een of andere reden bijt je
 je in iets vast dat niet speelt (in elk geval niet bij mij).