Melkertbanen??????

Ger gmw.arts at HOME.NL
Thu Sep 7 08:25:17 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ik heb het hem toch echt horen zeggen hoor.
Onze nationale clown de Geus zei het echt. Mensen in de bijstand moeten aan de slag, hoe dan ook. Dan moeten gemeenten maar banen gaan maken, zei hij er bij.
We gaan ze Geuzebanen noemen of zo? Ach ja, ze willen zo graag allemaal iets betekent hebben, die jongetjes. Kunnen ze later tegen de kleinkindjes zeggen, dat heeft opa nog gedaan, en daar gaat het tenslotte over he?
Net als indertijd Zalm met zijn Zalmsnip. Niet dat ik de mensen die 100 gulden misgunde hoor, integendeel. Maar gemeenten moesten toen dat bedrag ook geven aan mensen die geen OG betaalden. Mooi toch, korting krijgen op dingen die je niet betaalde.

Toch een leuke tijd die campagnes, je blijft er mee lachen.

Ger