Normen en waarden: Balkenende wil dwangopvoeding

Sun Sep 3 09:03:32 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On 2-sep-06, at 22:31, Dr. Marc-Alexander Fluks wrote:

> Keerzijde: probleemjongeren krijgen een vakantie in Tunesie (29
> augustus 2006),
>    http://www.zqcentral.com/index/news/show/5186
>
> Samenvattend: het mag een flinke duit kosten als mensen zonder diploma
> van
> school komen - zolang ze maar niet terug naar school gaan... want dan
> kost
> het nog meer. En dan te bedenken dat mijn schoonzus bij dergelijke
> tweede-
> kansers voor de klas staat...

- Ergernis om Tunesiëtrip
AMSTERDAM - In Zuidoost is  opschudding ontstaan over een vakantie van
75
probleemjongeren naar Tunesië. Het stadsdeel gaf 20.000 euro om hun
horizon te verbreden, maar ze kwamen nauwelijks uit hun all inclusive
resort.
Lees verder: http://www.parool.nl/nieuws/2006/AUG/31/ams2.html