Bert Bakker campagneleider

w.t. jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Fri Sep 1 10:02:24 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Bart,

Het is een gevolg van de vernieuwde W.I.D. in de strijd tegen het witwassen
tegen uit criminaliteit verkregen gelden. Ik heb dus ook mijn handtekening
op het postkantoor gezet en deze laten scannen en groette de employee
vervolgens vriendelijk met: Zo, nu kan ik weer fatsoenlijk verder met het
witwassen van mijn zwart verkregen inkomsten.

Groet,

Tjerk