Bloedzeteltjes (en Kaj)

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Tue Oct 31 18:14:17 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Aris B. wrote:

>Enige Kamerkandidaten trekken hun lidmaatschap van Sammy Van Tuyl's LibDem Partij in;
>en als ik dit goed begrijp is Hein weer uit D66 gestapt.

NEE!!! Ik ben lid. Ik ben Liberaal Democraat, maar mijn partij heeft me
in de steek gelaten. Mijn partij heeft me afgevoerd, heeft me politiek
kalltgestellt (voor zovrer dat lukt, maar Kohnstammheeft z'n best
gedaan...)(En Pechtold ook), en mijn partij heeft me geostraceerd,  maar
IK BLIJF LID. Want ik ben Liberaal Democraat, en heb ergens m'n partij
zien verdwijnenin een afgrondje. Da's niet MIJN probleem.

>Hé wat lastig dat we niet Verzuild zijn...
>
>Nu heb je:
>*) D66-ers;

Die drie tellen niet meer mee.

>*) Sammy's LibDemmers;

Dat zijn er zeven.

>*) uittreders uit de een;

Wie?

>*) uittreders uit de ander;

Wie?

>*) Femke Halsema's "Linkse Lente"/MeeGroei-Linksliberalen;

cryptocommunisten ;-)

>En Joost (of Wouter B. en Kaj) mag weten wat nog meer...

da's tien