weer eens goed nieuws

Ger gmw.arts at HOME.NL
Sun Oct 29 07:56:20 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

En dan nog even te bedenken dat het geen cent overheidsgeld is maar een
grote pot van werkgevers en werknemers.Maar ja, Zalm mag hem bij de EMU
tellen en kan dus op andere punten meer uitgeven dan verantwoord. Al in 1999
ging hij overlopen en werd er aangedrongen op verlaging van de premie. Dat
moet nog steeds komen en waarom dat snap je wel.

Gewoon zooitje, oplichterij.

Ger