Gaza: proeflab voor Israels wapen-research?

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Thu Oct 26 08:37:37 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Hmm, die War On Terror is toch een eenzijdige confrontatie tegen een
veronderstelde tegenstander, er is althans niet sprake van een constante en
open confrontatie van twee institutionele partijen. Dit voorbeeld past dus
niet in mijn verwijt van een eenzijdige visie op een staand conflict.
IRA-UK, Pal-Isr etc daarentegen wel.
hv,u
-----