Bewijzen verkiezingsfraude VS (Alaska)?

Tue Oct 24 12:54:35 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Laten we vooral ook niet vergeten dat fraude met gewoon stemmen ook
mogelijk is en ook gebeurd, aangetoond... De schaal is alleen groter bij
de stemmachine....Maar misbruik is nog niet aangetoond (wat niet wil
zeggen dat er een betere controle zou moeten komen)

Het doet me een beetje denken aan de discussie met het stemmen binnen de
partij via electronische weg. Dus echt one man one vote. De kritiek is
dat je dan niet zeker weet of iemand wel ecvht lid is die stemt, terwijl
op het congres iedereen binnenkomt en mijn moeder zo op mijn naam kan
stemmen zonder dat iemand het in de gaten heeft...