Gaza: proeflab voor Israels wapen-research?

Bart Meerdink bm_web at KPNPLANET.NL
Mon Oct 23 13:44:14 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Henk Vreekamp wrote:

> Zeker het bericht gemist dat ook Hamas gebruik maakte van clusterbommen?
> Je selectieve verontwaardiging, Bart, is wel heel specifiek...

Bullshit, hoeveel slachtoffers heeft Hamas gemaakt, en hoeveel Israël?

Je schijnt Israelische levens minstens een orde van grootte hoger te
schatten dan andere. En wat betreft de misdaden ben je een orde van
grootte vergevingsgezinder blijkbaar. Als je nou zelf Israelier geweest
was had ik me daar nog iets bij voor kunnen stellen...

Ik tracht tenminste nog objectief te zijn.

Bart