Politieke items graag

Kaj mail at KAJLEERS.NL
Thu Oct 19 10:03:19 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

The End Is Extremely Fucking Nigh

Bert zal wel niet meer aangesproken worden omdat het geen zin meer heeft.
Het is over ende uit. Bernard Aris moge dan nog proberen hier uit te leggen
hoe het NIPO er naast zou zitten met z'n peilingen, ik denk juist dat
peilingen van De Hond en Interview/NSS nog minder betrouwbaar zijn. Maar ik
snap het wel: Bernard is natuurlijk ook niet de jongste meer en staat
straks, na 22 november, werkloos op straat en krijgt dan te maken met
dezelfde problemen als waar bijvoorbeeld mijn twee werkloze ouders nu tegen
strijden: het vrijwel onvermijdelijke uitzicht op armoede, en dat na 40 jaar
hard werken.

Kaj