100.000e ID-boete verwacht.

Ger gmw.arts at HOME.NL
Wed Oct 18 16:17:32 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Bedankt Kees,

Je kan er echter nooit een vinger achter krijgen daar je niet weet hoe een agent er mee omgaat.
Ben je vlakbij huis en kan je nog even je ID halen omdat je aan het voetballen was? Of ga je even op je fiets een patatje halen een paar honderd meter verderop en gaat je achterlichtje kapot. Hopatee, maar gelijk 2 boetes.
Zo gaat et steeds meer lijken op een politiestaat naar mijn gevoel.

Ger