Leren van fouten: D66 miste in 2002 'derde weg'

Henk Elegeert HmjE at HOME.NL
Tue Oct 17 23:11:24 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Bart Meerdink wrote:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> Ik lees de Volkskrant niet, maar nu ik er weer even over nadenk zie ik
> in de kern een imago-probleem ten grondslag liggen aan de gebrekkige
> integratie.

Een imago probleem?

 > Wanneer 'doe je mee' met een groep?

Nooit, tenzij je een slaafse volger bent....

> Als het begerenswaardig is,

Ja, daar kan ik me nu juist niets bij voorstellen.
D66 wel?

> voordelen biedt,

???

 > in de mode is,

???

> het je status geeft,

Als slaafje, idd.

> als je je er goed bij voelt.

Balkenende!!

> Ondanks alles 'heeft' bijvoorbeeld de VS het nog steeds.

Wat 'heeft' het en wat vooral niet?

> Het loopt
> voorop, het is rijk, machtig, land of opportunity.

?? Het loopt voorop in leugens, en rijk is het al
lang niet meer, maakt misbruik van haar macht (niet
lang meer), land of opportunity dat slechts voor de
happy few maar dat verder nergens toe leidt.

Het 'succes' waaraan jij refereert is allang tanende ...

Kijk eens of je de laatste 'tegenlicht' nog kunt
bekijken.

> Kortom, dar wil je aan mee doen.

Slaafs volgen, bedoeld je. Sinds wanneer heeft de VS
  gelijkwaardige partners? Nog nooit gehad, waar heb
je het dan over?

 >Een Nederland dat blind achter het slechtste dat
de VS
> voorbrengt aanloopt, en steeds klageriger, banger, onverdraagzamer
> wordt, scoort in vergelijking natuurlijk niet hoog.

Wow !!! Dat is een statement !!! Wie is de waarnemer?

Henk Elegeert