Campagne

Bart Meerdink bm_web at KPNPLANET.NL
Fri Oct 13 22:57:22 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ben ik het helemaal mee eens, Tjerk.

Ik vind ook dat D66 zich wel heel erg op de kop laat zitten met al dat
gedoe over 'fouten erkennen'. D66 heeft gewoon naar beste weten en
kunnen en op een integere manier gehandeld. Het loopt niet altijd zoals
je bedoeld had, that's life. Verplaats de aandacht nou eens naar wat de
ándere partijen allemaal (volgens D66) fout doen en fout gedaan hebben
en fout zullen gaan doen. Geef de kiezer nou eens duidelijke redenen om
NIET op VVD, PvdA, CDA enz. te stemmen, en wel op D66!

Als je zelf doet alsof je een loser bent dan zal niemand dat
tegenspreken, en dan stemt niemand op je. De slechte peilingen lijken
D66 alle zelfvertrouwen ontnomen te hebben. Dan worden die peilingen een
self fulfilling prophesy.

Bart