Hetze?

Tue Oct 10 08:01:15 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On 9-okt-06, at 16:19, Hein van Meeteren wrote:

> Nee. Ik hoef niet mijn ouders te zijn om de moord op 6 miljoen Joden
> te veroordelen.

Hebben jouw ouders dat dan gedaan?

> En niet eens een Duitser. Ik ben ver na de tweede wereldoorlog als
> Hollandse joggen geboren en TOCH veroordeel ik de nazi's.

Die Hein toch. En heb je al een Verzetskruis aangevraagd jochie?
Als een soort Wiedergutmachung zal ik maar zeggen?

> Raar he, martin?

Eerder volstrekt inhoudsloos goedkoop gebral.
Maar ja, ik ben van jou niet anders gewend.
Stel nou eens een daad, en doe eens een boekje open over je
eigen wanpraktijken Hein. Daar zou ik nou resepct voor hebben.

> En niet alleen de nazi's, ook dat zootje criminelen dat de Banda
> eilanden heeft uitgemoord in de naam van de VOC (ja, ook genocide,
> VOC-genocide). En ik zeg dat zonder angst dat ik geen baantje meer zal
> krijgen.

En waarom ook? Desnoods ga je aan de lopende band staan,
of kantoren schoonmaken; er is altijd werk.

Erik vdMb