Grote partijen kibbelen

Kaj mail at KAJLEERS.NL
Sat Oct 7 14:15:27 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

(Even grote knip)
> Van der Laan: grote partijen kibbelen alleen...
... Pechtold spreekt later het congres toe.
(/knip)

Je kunt zeggen wat je wilt: ze speelt de haar toebedachte rol voorbeeldig.
Ze steunt Pechtold door en door, ook al kunnen die twee niet door één deur,
en gaat pal voor haar partij staan. Duistere geesten zouden dat hypocriet
kunnen noemen; ik noem het 'loyaliteit' en zo hoort het. Daarbij formuleert
ze de zaken ook nog eens sterk - sterker, ga ik nu al van uit, dan Pechtold
later.

Kaj