Silenced by the Drums of War by Jeff Cohen

Bart Meerdink bm_web at KPNPLANET.NL
Sat Oct 7 12:50:21 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Martijn Meijering wrote:

> De media zijn een mooi voorbeeld van hoe marktwerking alleen tekort kan
> schieten. Het is hier in Nederland volgens mij trouwens niet veel beter,
> het gaat alleen op een andere manier mis, ook bij de publieke omroep. De
> overheid is dus ook al geen afdoende oplossing, en een gemengd stelsel ook
> niet. Mijn hoop ligt bij geleidelijke maar verregaande democratisering van
> de media door internet en convergentie, denk aan zaken als podcasting,
> youtube en wikipedia.

Zo zal het inderdaad gaan, vergelijk http://reddit.com :
http://reddit.com/info/l863/comments

In de YouTube-video waar het reddit-item naar verwijst wordt duidelijk
gemaakt dat Rice volstrekt haar nek kletst als ze zegt dat Clinton voor
Bush geen stategie tegen Al Qaeda klaar had liggen.

Maar dat de hele Bush-clan hun beroep maakt van leugens verspreiden
wisten we natuurlijk al.

Bart