AHA-gate: AEI: AHA heeft geen doctoraal-examen gedaan

Raimond de Tempe Raimond.de.Tempe at HCCNET.NL
Fri Oct 6 13:07:16 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ach Marc, ik vind nu dat je wel erg snel je conclusie trekt dat AHA dan ook
echt zelf een kind wil!

Zeker, ze kan dit zeer suggestief neerzetten, maar het blijft een uitspraak
van Oriana Fallaci - trouwens heel goed passend bij OF.
Echt Marc, er is een verschil tussen echt een kind willen - en daar ook
alles opinzetten, en het roepen dat, maar dan ook feitelijk er niet toe
overgaan, vanwege vele praktische bezwaren. En dat suggestief neerzetten,
daar is AHA heel goed in. Daarmee krijg je altijd aandacht. Van mannen en
ook van vrouwen. Dus ook van de media.

Eigenlijk is daar niet zo heel veel tegen. En dan hoef je je echt niet zo
druk te maken wat of er nou precies aan waarheid onder schuilt. Waarom zou
je? Menige waaarheid komt toch wel boven tafel, later, en is voor mijn -
jouw, ieders anders - leven van weinig belang. Zo stel ik me ook op
tegenover veel opgeworpen stof in onze eigen politiek, i.c. D66.

Het is toch heerlijk als je geliefde zegt dat ze zoveel van je houdt dat ze
wel een kind van je zou willen? Tegelijk beiden wetend dat dit gelukkig niet
meer mogelijk of wenselijk is - daarvoor zijn we allebei te oud - beiden
reeds voorzien van kleinkinderen, met andere vroegere partners.

/raimond de tempe