Van Mierlo: geef fouten toe (2)

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Fri Oct 6 09:37:47 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> [...]
> datum: 2006/10/06 Fri AM 08:33:06 CEST
> aan: d66 at nic.surfnet.nl
> onderwerp: Van Mierlo: geef fouten toe (2)
>
> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Bron:  NOS
> Datum: 6 oktober 2006
>

> Van Mierlo: D66 moet fouten erkennen
> ------------------------------------
>
> Hans van Mierlo ziet alleen kans op redding voor D66 als de partij erkent dat
> in de vorige kabinetsperiode fouten zijn gemaakt. Volgens Van Mierlo is D66
> zijn geloofwaardigheid kwijtgeraakt doordat geen breekpunt is gemaakt van het
> "heilloze" integratiebeleid van minister Verdonk.

En Alexander en Lousewies maar spotten en honen toen Carlo en ik dit punt afgelopen voorjaar steeds opnieuw op tafel wierpen.

> Komend weekeinde viert D66 het 40-jarig bestaan. Oprichter en boegbeeld Van
> Mierlo houdt vertrouwen in partijleider Pechtold:"Als iemand het vertrouwen in
> de partij kan herstellen, is hij het".

Het is moeilijk om nu niet heel hard godverdomme te zeggen, dus ik zeg geen godverdomme, want godverdomme is een onbeschaafd woord, maar jezus chrustus nog aan toe, wat is Pechtold een ongelooflijke draaier en opportunist. Als een Lousewies, of een Hein of wie dan ook, dit zegt, komt zijn nasale "Nou nee he, het moet afgelopen zijn met dat navelstaren, dat genatieve gezever moet stoppen", en nu VAN MIERLO het zegt, is zijn reactie: ja, hij gaat de partij redden.
Met zo'n man is de ondergang een gegarandeerd feit.