Van Mierlo: geef fouten toe

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Fri Oct 6 09:25:43 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> van: Kaj <mail at kajleers.nl>
> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> Daar komt die ouwe bok dan wel érg laat mee.

Na een lang gesprek met Hans heb ik hem zover gekregen. Hij heeft me zijn excuses aangeboden voor zijn, zoals hij het noemde, "ietwat blinde halstarrigheid van hem de zijnen" van de afgelopen jaren.  Ik heb die excuse aanvaard, en we zijn nu bezaig met een klein groepje een Taskforce Rebuilding D66" vorm te geven.

> Allemaal bedoeld om media-aandacht te krijgen, Marc. Roept D66 nu iets
> inhoudelijks, dan is er niemand in de pers die daar aandacht aan schenkt.

Maar Kaj, stel nu dat Alexander in zijn blote piem de fluterdefluut gaat dansen op het Binnenhof, terwijl Lousewies met James Oliver een "late night striptease dinner show" gaat geven, en Fatma met een opgeblazen Armeniërspop gaat paaldansen in Dudok en van der Ham met zijn nieuwe vlam uit café Montparnasse een homoerotische billenzweepshow gaat geven.....krijgt D66 dan nóg meer stemmen?