Hoogervorst laat enorme chaos achter

Ger gmw.arts at HOME.NL
Wed Oct 4 20:10:54 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dat was toch begin dit jaar al bekend.
Maar och, de chaos kont nu pas naar buiten nu minister "vinger in de strot"
toch al aftreedt.
Misschien wat beter voor D66 maar heel erg slecht voor Nederland.
Voor een groot deel worden onverzekerden al door niemand vergoed omdat hij
niks doet en nu dit weer.
Gewoon onkunde of een smerige streek door BII en BIII, het is niet anders.

Maar we lopen lekker te zoeken welk programma waar komt op de TV, wat er
gewonnen is, is mijn nog steeds een raadsel.
Dit alles kan je met een programma niet even goedmaken lijkt me. Maar laten
we vrolijk zijn, de VCO gedachte, zei  Balkje toch.
Dus lachen allemaal, al is het met kiespijn( kijk even voor de verzekering).

Ger