Afscheidsinterview LvdL

Kaj mail at KAJLEERS.NL
Wed Oct 4 18:59:38 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Gelezen en inderdaad. Interview is één grote 'boulevard of broken dreams'.
Slaat redelijk wild om zich heen, op veel punten overigens wel terecht
(stroperigheid van de 2e Kamer, liever voor korte termijn politiek gewin
kiezen dan daadwerkelijk het land vooruit helpen).

Ik vind het interview wel magertjes; ben ik van Van Westerloo niet gewend,
hij had er veel meer uit kunnen halen.

Kaj