Effectief milieubeleid

Mark Giebels mark.giebels at GMAIL.COM
Wed Oct 4 18:24:29 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On 10/4/06, Ger <gmw.arts at home.nl> wrote:
> Opmerkingen waren en zijn dat roken actief bestreden moet worden.

Nee, roken moet helemaal niet actief bestreden worden. Van mij mogen
er zelfs een heleboel paternalistische maatregelen geschrapt worden:
accijnzen, afschrikwekkende etiketten, anti-rookcampagnes...

Ik zou het slechts zeer op prijs stellen als de horeca rookvrij wordt.
Dat zou de beste milieumaatregel zijn die ik me momenteel kan
voorstellen....

 Dat kan

Ik begrijp je frustratie.

Groeten,