Peilingen NIPO 2 oktober 2006

w.t. jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Tue Oct 3 22:08:33 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Heren, houdt moed!,

Gisteravond, 2-10 in de trein van Rotterdam naar Utrecht hoorde ik iemand
achter mij in zijn mobiel het navolgende zeggen: 'Als Alexander zijn verlies
neemt en zo fatsoenlijk is af te treden, houden we tenminste een goede
fractie over' of woorden van dergelijke strekking. Verder ging het over
Roelof, die een hele goede vent was en betrouwbaar (Ik vermoed dat ze het
hebben over Roelof van der Netten, die vroeger raadslid was in Zeist en nu
dacht ik vicevoorzitter van de partij) en teksten van amendementen, die nog
voor vrijdag herzien moesten worden. Ik denk een echte partijtijger (uit
Zwolle? Want daar moest hij heen) die we komende zaterdag op het congres
weer kunnen tegenkomen. Alleen rijdt die dag -en dat is bepaaldelijk niet de
eerste keer bij een D66 congres- de trein Utrecht Schiphol niet, en
Duivendrecht-Schiphol wordt ook lastig.

Groet,

Tjerk