fatma=goed

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Thu Nov 30 23:16:46 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Martin Lentink wrote:

> Wat is DIT nu weer voor suggestie. ik herhaal in alle kalmte nog eens
> wat ik eerder stelde: er zijn bepaalde misdaden die je nooit en te
> nimmer kan, mag en wilt relativeren.<...>

> Yup. Je hebt het nu inderdaad al talloze malen gezegd. En even vaak
> het punt gemist. Of willen missen.

Okee, dan ga ik NU de Lentinktest doen.
Beantwoord de volgende vragen:

1. Het verkrachten van een zesjarig meisje door een passerende geile
pedofiel is:

(a) geheel in orde
(b) doodgewoon foute boel
(c) daar moeten wetenschappers zich nog over buigen

2. Het vermoorden van miljoenen middels gaskamers is:

(a) een historischdetail
(b) een positieve ontwikkeling
(c)  een hype van de media
(d) doodgewoon foute boel

3. Het tegen de muur te pletter slaan van pasgeboren babies door de
horden van de Djengiz Khan is:

(a) doodgewoon foute boel
(b) te begrijpen binnen de culturele context van steppenvolkeren
(c) ik vraag je toch ook niet over de politionele acties in Indonesia?
(d) een onschuldig gezelschapsspel van ex D66 bewindslieden met wachtgeld

De genocide op 1,3 miljoen Armeniërs is

(a).....
(b).....
(c) daar zeg ik niets over, ik laat me niet meeslepen in zo'n hype
(d) gewoon een leugen van de anti Turkse lobby

> He, wacht eens even.... /Jij/ was toch de belezene?

Hebben ze die smerigheden ook nog opgeschreven? Die Lentinks toch.

> <...>
> Wat? Zich schamen voor wat /mijn/ voorouders de Kelten hebben
> aangedaan? Shit, waren haar voorouders daar dan /ook/ al bij?

Wist je dat niet? Haar voorouders stonden aan de poorten van Wenen te
rammelen toen jouw voorouders hun schanddaden pleegden. Ontken het maar
niet.

> Hmmm... Echt?
> Enne...jij?

Ja, ik doe veldonderzoek in collectieve waanzin en moreel verval.

> Who the fuck is Sonja Bakker?  Of ben ik nu heeeel errug provinciaals?
> (excuses van een Saks)

WEET JIJ NIET WIE SONJA BAKKER IS? Wel eens naar Bert gekeken? Heb je
die ingevallen wangen gezien? SONJA BAKKER!!!
Sonja Bakker heeft de versterving via uithongering van miljoenen
Nederlanders op haar geweten. De VN en de wetenschap studeren nog op de
vraag of dit genocide is.
Vriendelijke groeten uit Amsterdam. (een stad ja, so what? :-) :-)   )