felicitaties voor Fatma

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Thu Nov 30 22:48:52 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Bart Meerdink wrote:

(snip snip)

> Face it. jongen, er moet een grote turnaropund komen, of D66 is geheel
> verdwenen. 2 zetels (ik tel de bloedzetel van Fatma niet mee) is het
> dieptepunt van het hele bestaan van D66, kijk maar naar de grafieken.
> Genocide ontkennen is weerzinwekkend,
>
> Fatma ontkent niets.

fatma ontkent genocide. Nu ontken jij dat dFatma ontkent, binnen een D66
dat haar eigen ondergang ontkent. O66?

> Je voert op zo'n manier een vuile campagne. Sorry.

Haha, grappig. Jij draait echt álles om?

> de ondergang van D66 ontkennen is dom.
>
> Mijn visie is dat primair bij D66 een simpel tekort aan de kwaliteit
> overtuigingskracht, communicatief vermogen (of zelfs charisma) bestaat.

D66 is dé partij van reclamejongens, krantenjongens,
commicatieadviseurs, trainers, consltatnts...en dan nóg niet kunnen
comminiceren? Nee, Bart, D66 heeft een tekort aan ruggengraat, aan
morele standvastigheid, aan leiderschap en aan geloofwaardigheid.

> Van de soort die Blair en Clinton wél rijkelijk bezitten. Mét die
> kwaliteit kun je (als je wilt) op de meest zwakke basis succes boeken,
> maar zonder red je het gewoon nooit, ongeacht de inhoud van wat je te
> melden hebt. Maar je kunt er (in enige mate) beter in worden.
> Daarnaast kan en moet de inhoud zelf natuurlijk ook altijd beter.

Het oude liedje: wij zijn prima in orde, óns is niets te verwijten
(ondanks de teruggang van 24 naar 2 zetels...). het ligt aan ons
communicatievermogen, aan de domme kiezers, aan Wilders, aan MacDonalds,
aan de PvdA, aan de pers, aan Hein van Meeteren, aan de azijnpissers,
aan de negatievelingen...Raus Damit!!!

> Maar welke schade zul je D66 nog berokkenen door "als D66-er" in de
> publiciteit allerlei dingen te verkondigen die niets met D66 van doen
> hebben?
>
> Het enige wat ik van je verlang is dat je je eigen meningen op
> persoonlijke titel te berde brengt en niet op basis van je kwaliteit
> als 'D66-lid met enige bekendheid'. Want met dat laatste wek je de
> suggestie dat wat je zegt binnen D66 leeft en dat raakt D66.

Mijn beste Bart, ik vertegenwoordig niet dat ranzige partijtje van je
dat zijn rug niet kan rechthouden en geleid wordt door een roede
gesjeesde egokikkers, maar ik vertegenwoordig de honderdduizenden D66
stemmers, ofwel de ware liberaal democraten in dit land, die met
verdriet én woede in het gemoed zich hebben afgekeerd van de partij die
hen verraden heeft.
Ich Bin Ein D66-er!