fatma=goed

Martin Lentink martinlentink at D66GELDERLAND.NL
Thu Nov 30 21:52:17 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Hein van Meeteren schreef:
> <...>

> Daar zit dus de belangrijkste fout, een  inschattingsfout. Fatma is
> geen puur Nederlandse kandidate, ze heeft een website in het
> nederlands ËN het Turks, ze heeft twee paspoorten en onderhoudt banden
> met de Turkse gemeenschap.
<...>

Wien Neerlands bloed door d'aaaaaadren vloeit....
Of niet,  Hein?
Fout hoor, van Fatma, dat ze weet waar haar ouders vandaan komen. Als ze
zich nu als raszuivere Hollandsche Deerne had gepresenteerd. dan was 't
misschien nog anders geweest, wat?

Ik heb dat helaas ook niet. Ik ben een Saks, van afkomst, en een lompe
dikzak op de koop toe. Ik weet dat ik me diep moet schamen voor wat mijn
voorouders in 1672 hier allemaal hebben uitgespookt. Om over alles
daarvoor maar niet te spreken. Wat ze in Engeland met de Kelten hebben
gedaan.....
Ik ril nu nog van schaamte.

Misschien moet ik maar mijn lidmaatschap opzeggen, want ik heb
natuurlijk lang niet genoeg afstand genomen van de zonden mijner vaad'ren.

met vriendelijke groeten,

Martin Lentink

P.S.:
Verkeer je echt in de veronderstelling dat je het enige en ware Gelijk
hebt? Dat anderen niet, even moreel bewogen, tot andere conclusies
kunnen komen dan jij?
Ik mag je Hein, echt waar. Maar je claim op morele superioriteit vind ik
slecht verteerbaar. Ik..., ik twijfel. En daarom heb ik misschien zo'n
moeite met die uitgesprokenheid. Hoe uitgesprokener, hoe meer ik er
tegen in de contramine raak.