fatma=goed

Henk Elegeert HmjE at HOME.NL
Thu Nov 30 10:27:55 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Henk Vreekamp wrote:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Hmm,
>
> Laten we de discussie wat redelijk houden,

Hmmm, men doet zijn/haar best, lijkt me ondanks de
emoties ....

> En wat betreft dat Nederlands-Turkse kamerlid bij D66: heeft iemand haar
> de laatste jaren op een Turks-nationalistische uitspraak of houding
> kunnen betrappen?

http://www.trouw.nl/hetnieuws/nederland/article489413.ece/Heel_wat_Turken_in_CDA%2C_PvdA_en_VVD_ontkennen_genocide
Trouw, hetNieuws| nederland - Heel wat Turken in

"
..
ChristenUnie neemt voortouw bij wetgeving

De Nederlandse Tweede Kamer nam op 21 december 2004
met algemene stemmen een motie van de ChristenUnie
(CU) aan waarin het de genocide op de Armeniërs
erkent. In juni diende de CU een initiatiefwet in
die het op beledigende wijze ontkennen van genocide
strafbaar stelt. De Raad van State heeft hierop
juist vorige week zijn commentaar gegeven. De wet
kan nu zijn gang vervolgen.
"

Valt het hieruit af te leiden?

> Zo nee, dan moet je je kop houden.

Volgens D66 kwam het uit de luchtvallen?

 > Anders
> verbreid je de onderliggende suggestie dat "elke
> (ex-)Turk een ronkende nationalist" is...

Waar komt die vreemde gedachte nu toch vandaan?
Laten we het redelijk houden, Henk... ;)

Henk Elegeert