felicitaties voor Fatma

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Tue Nov 28 00:28:17 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ik wil best bescheiden zjn als het nodig s, dat doe ik met D66 trouwens al jááren, mar in dit geval is mijn oordeel principieel. Je marchandeert niet met massamoord. Niet met Joden, niet met Armeniers. Punt uit. Hoeveel sympathie van nationalisten je er ook mee moge verwerven. D66 is een partij van democraten, lberalen en vrijzinnigen. Het is ABSURD dat we ineens in het kamp van Turkse nationalisten zijn getrokken. Ik vind dit uitermate ziek. Sorry, hierin kan ik geen mildheid opbrengen.