Derde zetel: met de hakkenover de sloot!

Henk Elegeert HmjE at HOME.NL
Sun Nov 26 20:21:36 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Hein van Meeteren wrote:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Kreeg net het bericht te horen dat de derde zetel de Non-Genocide-zetel
> van Fatma is geworden. Klopt dat?

Je bron is een betrouwbare?

Lokaal hier -de eerste 6-: (D66 Kandidaat)
1 Pechtold, A. (Alexander) (m) 175 (in mijn wijk: 8)
2 van der Ham, B. (Boris) (m) 24
3 Bakker, A.D. (Bert) (m) 15 (in mijn wijk: 1) ;)
4 Telleman, A.G.M. (Ageeth) (v) 16 (in mijn wijk: 1)
5 Ollongren, K.H. (Kajsa) (v) 2
6 Koser Kaya, F. (Fatma) (v) 97  (in mijn wijk: 15)

Totaal: 344 voor D66
Op totaal geldige stemmen 22.820

... maar de trent hier, lijkt me duidelijk.

De officiële uitslag van de verkiezingen voor de
Tweede Kamer van 22 november 2006:

http://www.tweedekamer.nl/nieuws/kamernieuws/kamervoorzitter_ontvangt_uitslag_kiesraad.jsp
Tweede Kamer der Staten-Generaal - Voorzitter
ontvangt aanstaande maandag uitslag Kiesraad

"
Voorzitter ontvangt aanstaande maandag uitslag
Kiesraad lees voor (opent een nieuw venster)

De Kiesraad, centraal stembureau voor de Tweede
Kamerverkiezingen, zal de officiële uitslag van de
verkiezingen voor de Tweede Kamer van 22 november
2006 in een openbare zitting vaststellen.

Tijdens de zitting maakt de Kiesraad de volgende
gegevens bekend:
- het aantal stemmen per lijst
- het aantal stemmen per kandidaat
- kandidaten met voorkeurstemmen verkozen
- gevolgen van lijstencombinaties voor de zetelverdeling
- verdeling van de zetels en de restzetels
- welke kandidaten gekozen zijn

Deze uitslagen zijn gebaseerd op de uitslagen van de
gegevens van de hoofdstembureaus (inclusief de
stemmen vanuit het buitenland).

De Kiesraad is centraal stembureau voor de Tweede
Kamerverkiezingen. Tijdens de zitting stelt de
Kiesraad de officiële uitslag van de verkiezingen
voor de Tweede Kamer vast. De bijeenkomst vindt
vanaf 15.00 uur plaats in de Oude Zaal van de Tweede
Kamer (ingang Binnenhof 1a).
"

Henk Elegeert