Fabelpartij

Bart Meerdink bm_web at KPNPLANET.NL
Fri Nov 24 14:05:24 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Mark Giebels wrote:

> Marc-A, OK, komisch, en je hebt gelijk, maar lees dit even en je
> begrijpt waarom een tegengeluid nodig is:
> http://www.intermediair.nl/artikel.jsp?id=485808

Het artikel staat ook prominent op de site van de PvdD, en terecht.

Ik vind het verschijnen van deze partij in de 2e kamer één van de
weinige positieve puntjes aan deze verkiezingen.

Zet de mate van diervriendeljkheid op de etiketjes, en zolang het
prijsverschil beperkt is zul je zien hoe groot de steun voor dit thema
onder de Nederlandse bevolking is.

Of een partij een onzin-partij is heeft weinig met het aantal behaalde
zetels te maken. Of toon ik nu te weinig respect voor 'de kiezer' ;-)

Bart