Tip van een vriend

w.t. jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Fri Nov 24 03:02:36 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Klopt Bart, maar ik wilde het jullie niet onthouden, zodat ik gebruik heb
gemaakt van de email mogelijkheid. Het bleek, dat alle tekst eromheen (ik
wil je graag attent maken op het interessante artikel etc.) automatisch
wordt weergegeven, want dat heb ik -echt niet- niet geschreven.

Groet,

Tjerk Jouwstra