Derde zetel: met de hakkenover de sloot!

Glenn Mellonius glenn at MELLONIUS.EU
Thu Nov 23 19:32:44 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

At Thursday 23-11-2006 13:35, Henk van Lingen wrote:
><knip>
>Ik vind bijvoorbeeld de Dierenpartij heel wat onzinniger dan de SP.
>Het afgrijzen en de verachting waarmee in D66-kringen meestal over de SP
>wordt gesproken heeft mij altijd verbaasd.
<knip>

Waarom zo denigrerend over de Partij voor de dieren?
Mijn dag was juist helemaal goed dat ze een stem (2 zetels) in het
parlement hebben gekregen. Het was hoog tijd. Dat het woord Dieren in hun
partijnaam voorkomt wil niet zeggen dat het niet over mensen gaat.
We zijn toch geen voorstander van mensonwaardige praktijken als onverdoofd
biggen castreren, veetransporten, legbatterijen, enz. enz. ik kan nog wel
een tijdje doorgaan.
Voor de goede orde, mijn blijdschap geld voor hun partijleider. Hoe de rest
van hun leden is, daar heb ik eerlijk gezegd (nog) weinig zicht op.

Glenn Mellonius