COC laat 'Homopartij D66' vallen

Aart van Boeijen aleph at LUNA.NL
Tue Nov 21 12:45:30 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ze gaan straks D66 nog missen, want de geweldige humoristen zoals Ger (who
the hell is Ger?)
gaat dan vast een discussiegroep van een andere partij verrijken met zijn
tomeloze humor.
Welke parij zou dat zijn? Het moet een betrekkelijke humorloze partij zijn,
zodat ze niet weten wat dat is.
Anders komtie daar op de spamlijst.

Aart van Boeijen
(een d66er met zijn eigen naam)