Resultaat van ID-plicht + Electroshock gun voor politie in de VS

dirkie geensloof at YAHOO.COM
Sat Nov 18 08:33:56 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Bart,

In de jaren 50 was er een reclame campagne om de
politie meer populair te maken. De jingle die gebruikt
werd begon met: De politie is je beste kameraad..
Dat is ze niet was ze niet en is ze nooit geweest.
De politie is van de staat om de orde, zoals de staat
dat voorstaat, te handhaven.
Hij is nooit van, of voor de burger, enkel als het
onmiddelijke of longterm belang van de staat in het
geding is of kan komen.
Het optreden wordt dan ook vaak door de ME gedaan, dat
uiteraard helemaal geen politie meer is maar waar ze
op ek moment wel 500 de straat op kunnen
toveren....Als je maar geloofd dat het staatsbelang
burger belang is zit je gebeiteld..

yowsa

--- Bart Meerdink <bm_web at kpnplanet.nl> wrote:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Gelezen via reddit.com:
>
> http://www.youtube.com/watch?v=W3CdNgoC0cE
>
> Geef wat kwalteitsarme politie-ambtenaren te veel
> macht en ze misbruiken
> het. Het gebeurt overal en het is voorspelbaar. In
> Nederland ook.
>
> Daarom moet iedereen tegen dit soort wapens zijn
> (zoals ook pepperspray)
> en tegen dit soort wetten (ID-plicht). En voor goed
> werkende
> controle-mechanismen (niet: ons kent ons) voor als
> dingen verkeerd lopen.

> [...]

Sponsored Link

Mortgage rates near 39yr lows.
$510k for $1,698/mo. Calculate new payment!
www.LowerMyBills.com/lre