Manier van campagne voeren?

Ger gmw.arts at HOME.NL
Sat Nov 18 07:56:36 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ligt het toch of ook aan de manier van........
Ik kreeg gisteren, en ik zal niet de enige zijn, een flyer in de bus van de SP. Huis aan huis lijkt me, dat doet mee natuurlijk en duwt mensen toch ook weer een bepaalde richting uit, of althans deels.
Hebben meer mensen dat ontvangen en zo ja, is dat nu een gebrek aan geld of mensen? Sorry maar van D66 zie ik totaal niks net als van velen hoor.
De SP doet het niet voor niks zo goed in de peilingen of schrijven we die nog steeds als het zijn maaaaaaaaar...........

Maar het verschil zetels is dusdanig groot dat we dit niet meer aan de peilingen kunnen toeschrijven.

Ger