Liberal Democrats: keiharde TV-spot over Irak en Groene Politiek...

Bart Meerdink bm_web at KPNPLANET.NL
Thu Nov 16 19:45:56 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Aris B. wrote:

> Beste mensen,
>
> Bijgaand de TV-spot van onze Britse geestverwanten die morgen in
> Engeland de lucht in gaat. Precies in de D66-lijn, en met de voor
> Sociaal-Liberalen kenmerkende strijdbaarheid en directheid.
>
> Kortom genieten geblazen.

Mooi spotje, Bernard! Maar de vergelijking met D66, of liever gezegd met
de campagne-uitingen van D66 die ik in het verleden gezien heb, is
helaas in het geheel niet op zijn plaats.

Een mooi voorbeeld voor D66, absuluut, maar ik vraag me altijd af ie nou
toch die mensen zijn die dit soort scherpe en overtuigende campagne
thema's / presentaties / publiciteit / spotjes / advertenties etc zouden
moeten maken maar het niet voor elkaar krijgen. In plaats daarvan
krijgen we verkiezingsposters met een volstrekt onleesbaar klein logo en
tekst die vanwege ontbrekende contrastkleuren ook al nauwelijks te lezen is.

Bart